Conti Winter Contact TS 830 P
Το νέο ContiWinterContactTM TS 830 P - ασφάλεια το χειμώνα για οχήματα υψηλών επιδόσεων.
Εξαιρετικά ισχυρό φρενάρισμα σε παγωμένους και βρεγμένους δρόμους
Η μεγάλη ακαμψία των μπλοκ στο κέντρο του σχεδίου του πέλματος σε συνδυασμό με τον μεγάλο αριθμό εγκοπών με τη μέγιστη παράταξη ακμών πρόσφυσης προσφέρουν ενισχυμένη απόδοση κατά το φρενάρισμα σε παγωμένους και βρεγμένους δρόμους.
Καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι
Ο μεγάλος αριθμός μπλοκ και εγκοπών στους ώμους του ελαστικού δημιουργεί πληθώρα ακμών συγκράτησης και επομένως πιο αποδοτική πρόσφυση στο χιόνι.
Υψηλή χιλιομετρική απόδοση
Χάρη στην ομοιόμορφη κατανομή της ακαμψίας των μπλοκ και την επακόλουθη ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης στο σημείο επαφής με το έδαφος, το ContiWinterContact™ TS 830 P παρουσιάζει μικρότερη και πιο ομοιόμορφη φθορά με αποτέλεσμα υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση.
Δείκτης ταχύτητας: H/V/W
Διάμετρος τροχού: 16" – 18"
Πλάτος ελαστικού: 205 – 245
Σειρά 40 – 60
Βελτιστοποιημένο για συστήματα οδικής ασφάλειας
Για να διασφαλίσει την άμεση μετάδοση της παρέμβασης του ESC στο αμάξωμα, το νέο ContiWinterContact TS 830 P είναι εφοδιασμένο με κάθετες ημιτονοειδείς εγκοπές, σχεδιασμένες για τη μεταφορά των διαμήκων δυνάμεων. Αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις μεταφέρονται πολύ αποτελεσματικά με τις ημιτονοειδείς εγκοπές, με αποτέλεσμα να εφαρμόζονται αμέσως οι εντολές κατά την οδήγηση και το φρενάρισμα, ακόμη και σε οχήματα που δεν έχουν εγκατεστημένο σύστημα ESC.
Τι σημαίνει ESC:
Υπό την επίδραση πλευρικών δυνάμεων, το σύστημα ESC ελέγχει επιλεκτικά την παρέμβαση για το φρενάρισμα σε ένα τροχό ώστε να σταθεροποιήσει το όχημα
Πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί ένα ελαστικό για το ESC;
Οι μεγάλες δυνατότητες του ESC υποστηρίζονται με μέγιστη αποδοτικότητα χάρη στην ανάπτυξη ελαστικών με μεγιστοποιημένα χαρακτηριστικά φρεναρίσματος στους χειμερινούς δρόμους.
Πώς είναι ο βελτιστοποιημένος σχεδιασμός ελαστικών για ένα σύστημα ESC;
Το αποτέλεσμα του φρεναρίσματος του ελαστικού και κατά συνέπεια η επίδραση του ESC βελτιστοποιείται με την ευθυγράμμιση του μέγιστου δυνατού αριθμού μπλοκ και ακμών εγκοπών σε πλευρική διάταξη ως προς την κατεύθυνση της οδήγησης.